Bu Blogda Ara

24 Nisan 2012 Salı

SEN BENİM KIRK ASIRLIK SEVDAMSIN !..


    CANIM SEVGİLİM;

    Sen benim Kırk asırlık SEVDAMsın
Senin, benim tüm varlığımdaki sevdan her anımda gecemde gündüzümde volkan ateşlerinde kaynar da kaynar,bendeki bu volkan ateşleri dahili ve harici topyekün düşmanlarını Kırk asırdan bu yana şah damarlarını parçalaya parçalaya yoketmiştir,yine edecektir !
    SEVGİLİM sen sakın aslaaa üzüntülere düşme,benim Kırk asırlık CANIM SEVDAM !!SEVDALIK Ateşlerinde yana yana kavrulduğum AŞKIM.
Senin kutsal bağrında yetiştirdiğin Kahraman,yiğit,asaletli evlatlarını yine tıpkı 1919 larda olduğu gibi alçakça pusularda ZİNDANlara attılar bu sana ezeli kin besleyen hayasızlar !Bu sefil "Gaflet Dalalet Hiyanet"geni taşıyan Cibilliyetsizler !!!
   Oysa bilmezler ki CANIM SEVDAM,senin varlığında bedenlenerek taa binlerce yıl öteden gelen En büyük TÜRK;Kanımımız Canımız MUSTAFA KEMAL'İMİZİN ŞANLI ORDULARI 'NIN Yiğit SUBAYLAARI aslaaaa TUTSAK edilemedi ,MALTA'larda,NARGİN'lerde,Dünyanın bir ucu Mançurya VLADİVOSTOK'da..Akdeniz'deki ASİNARA'da boyun eğemediler iç hainlere,Yedi Düvele  meydan okudular..Hastalanan,hayata veda eden Silah arkadaşlarını;bulundukları ESARET topraklarında Askeri Törenlerle toprağa verdiler..Sende çok iyi biliyorsun ki bu dünyanın her yerinde SENİN Kahraman YİĞİTLERİNİN ŞEHİTLİKLERİ vardır.Her türlü insanlık dışı muamelelere karşı aslaa boyun eğmediler.Çünkü onlar Kahraman,Yiğit,Asaletli TÜRK Komutanları,TÜRK Askerleridir..
    CANIM SEVGİLİM,BENİM KIRK ASIRLIK SEVDAM !
Yine o yiğitlerin torunları Tutsak alındılar ama ne yazık ki senin kucağında SİLİVRİ -HASDAL'DA...
   Üzülme AŞKIM çünkü onlar MUSTAFA KEMAL'in ASKERleridir.Günü geldiğinde tersine çevirirler bütün bu hayasızlıkları..Yıkarlar DUVARLARI..
    Benim Kırk asırlık SEVGİLİM,Senin kollarında ağladığım,senin kollarında güldüğüm,senin  gözlerinde kaybolduğum,senin Volkan ateşlerinde derin AŞKINI yaşadığım SEVDAM ilelebet devam edecektir..
    CANIM SEVGİLİM,sana göz koyan fettanlara,yosmalara  asla seni vermeyeceğim.Gerekirse senin için canımı vereceğim,kanımı akıtacağım..
    ANT OLSUN Kİ KIRK ASIRLIK SEVDAM !!Adı TÜRK ELİ TÜRK YURDU olan benim CANIM SEVGİLİM..............
    SEN BENİM DAMARLARIMDAKİ KANIMSIN ,SEN BENİM DİLİMDEKİ ŞARKIMSIN,SEN BENİM SENİ BENDEN BİLE KISKANDIĞIMSIN,SEN BENİM GÖKLERDE DALGALANAN ALBAYRAĞIMSIN..
    SENİ DÜNYA DURDUKCA ONURLA GURURLA SEVECEK OLAN BEN.......
    BİR DELİ TÜRK
    GÜLSEV EYÜBOĞLU

ÖZÜM TÜRK KANIM TÜRK CANIM ATATÜRK
ÖZÜM TÜRK KANIM TÜRK CANIM ATATÜRK

1 yorum:

  1. Ey vatan...Ey asırlık Sevgili...Bende Bende
    Seni seviyorum...hem de çok...hem de sınırsız...
    Seni sevmeyen ölmesin. ..kıyamete kadar acı'lar içinde sürüm sürüm sürünsünler...
    ...VATAN SANA CANIM FEDA...
    KANIMIZ AKSADA ZAFER *TÜRK* ÜN OLACAK...
    TÜRK YURDU EBEDiYEN PAYIDAR KALACAK. ..
    Bir bilsen...Seni ne çok seviyorum...♡♥♡

    YanıtlaSil