Bu Blogda Ara

27 Nisan 2012 Cuma

ERMENİCİLER ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 ERMENİCİLER. 25.Nisan 2005 tarihli bir yazı...ve bugünler.





NOT;
Biz bunları yazdığımız zaman bize"paranoyak,şizofren"diyenler!!O kadar çoktu ki..Ortalıkta her şeyi bilenler edasıyla arzı endam edenler ki onların aslında tarihlerinden haberi yoktu.Onlar 11 Kasım 1938 gününden sonra hızla ters yüz edilen tarihe inanıyorlardı.Yada biliyor ama saklıyorlardı.Sağcısıda,solcusuda,sahte Atatürkçüsüde,izm ciside,ist ciside.Şimdi onlara STK deniyor.Yada demokratikciler.Ama"sahte maskeleri"yırtıldı, her taraf dümdüz,açılımlar,saçılımlarla...
EVET VATAN İÇİN "PARANOYAK ŞİZOFREN"olunur efendilerrrr !!!!.
KAHRAMAN ŞEHİTLERİMİZİN KABİRLERİ ASİL TÜRK ULUSUNUN YÜREĞİNDEDİR.O YÜREK ACILARLA VOLKAN VOLKAN KAN AKIYOR ACILARLA VOLKAN VOLKAN KAYNIYOR.





    ERMENİCİLER !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gülsev Eyüboğlu
    25.04.2005

     30 Ekim 1918 Mütarekesi olarak bilinen aslında Türk'ün yokedilme mütarekesinden 13 gün sonra,13 Kasım 1918 günü İtilaf Devletleri Donanması İstanbul'a girdi.Hızla,1.Dünya Savaşının suçluları olarak ve sözüm ona ermenilere kötü davranan olarak gösterilen Türk Komutanları ve Türk Subayları çeşitli iftiralarla tevkif edimeye başlandı.O kadar ileri gidildiki,savaş suçluları mahekemesi olarak Divan-ı Harp kuruldu.Mahkeme Başkanı olarakta Kürt Mustafa Paşa tayin edildi.

.....Boğazlıyan Kaymakamı Kemal bey;sırf işgalcilerin Damat Ferit hükümetine verdiği emir gereği"ermeni tehciri sırasında hatalıyım"demediği için,Başkanlığını Kürt Mustafa Paşa'nın yaptığı Divan-ı Harp'te, 8.nisan 1919 günü yargılandı,9  nisan 1919 günüde Beyazıt Meydanında idam edildi.İdam edilirken yiğitce TÜRK Ulusuna şöyle seslendi.
     "Milletim;yemin ederim ki suçlu değilim.Son sözüm bugünde budur,ahirettede budur.Vatanı işgal ettirenler,işgalcilere yaranmak için beni asıyorlar.Eğer adalet buysa,kahrolsun adalet.Çocuklarımı soylu Türk Milletine emanet ediyorum.Borcum var,servetim yok.Üç çocuğmu milletim uğrunda yetim bırakıyorum.Yaşasın Millet."
.....Eski Sivas Valisi Dr.Reşit bey ise;mahkemece hakkında çıkarılan tutuklama kararına uymadı ve gidip teslim olmadı.Ancak,Hükümet emriyle aranıyordu.Sonunda Beşiktaş ta,Türk ve Fransız Jandarmalarınca  sıkıştırıldı.Ama teslim olmadı ve beylik tabancasıyla yaşamına son verdi.Ailesine teslim edilmek üzere yazdığı cebinden çıkan mektupta ;
BU mektubu tekrar tekrar okuyalım)İŞTE O MEKTUP"""""Muhafız komutanı ve polis müdürü,bütün şiddet ve kuvvetleriyle beni arıyorlar.Ermeni tazılarınıdapeşlerine taktılar.Gaflet ve delalet içindeki  hissiz dostlarımda utanmadan teslim olmamı tavsiye ediyorlar .Sonucu karanlık görüyorum.Yakalanıp hükümetin oyuncağı olmamak ve düşmanlarımızın keyfini getirmemek için son anda ihtihar etmek fikrindeyim.Silahımı yanımdan ayırmıyorum ve mermiyi namluda tutuyorum  .Hayatın bence değeri kalmadı.Milletime son vazifemi yapıp,hayatımın geri kalanını sizinle geçirmek isterdim.Ancak ne çareki istenilen olmuyor.Sevgili ailemi milletim için ihmal ettim .İstikbalinizi düşünemedimHaince iftiralarla.ermeni malıyla zengin olmuş olarak suçlanıyorum;.Halbuki hiçbir servetim yok ve ailemi geçimden aciz bırakıyorum.Bu da kaderin acı bir cilvesi olsa gerek.""""""".

.....Ermeni tehcir kanununu çıkarttıranlar olduğu söylenen ki(bu tehcirin niyesi hiç söylenmez) Talat Paşa da;"Kim ne derse desin,ben yaptığım şeyi çok iyi biliyorum.Biz Türkler yaşam ve ölüm harbine tutuştuk.Eğer o sıralarda Rus Ordusuna mağlup olsaydık,bugün Anadoluda,Türk parmakla gösterilecekti.O zaman mağlup olmadık,yaşam hakkımızı tahkim etmek bir vazife idi.Ben bu vazifeyi yaptım.Belki bugün herkes bana levmedecektir.Fakat bir zaman sonra,Türkler benim ismimi hayırla yad edeceklerdir.Bu işte kimsenin mesuliyeti yoktur,bütün mesuliyet benimdir.
Bu dünyada herkesin yaşamaya hakkı varda,YALNIZ TÜRK'ÜNMÜ YOK ?"

 Almanya'da İngilizlerin tertibiyle bir ermeniye katlettirilen Talat Paşa'nın eşine 1923 den sonra Gazi Mustafa Kemal Paşa tarafından "maaş"bağlanmıştır.BİLİNE .............................. 

....Onlar,Kahraman Ecdadıdımız:Vatanları için kendilerini feda ettiler
Alçakça iftiralarla,kendilerini savunma hakları ellerinden alınarak bile bile ŞEHİT edildiler.Onlar,Kahraman Ecdadımız;kendilerini adadıkları Asil  Türk Milletinin yüreğinde hep var olacaklarDIR..ASİL RUHLARI ÖNÜNDE SAYGIYLA DİZ ÇÖKÜYORUM...
...Ancak görülüyor ki o günün Ermenicileriyle,bugünün Ermenicileri de aynı gaflet delalet ve hıyanet içindeler...
.Değişen hiçbir şey yok !!!!!Yine aynı planlar,yine aynı projeler.Yani "GARP CEPHESİNDE YENİ BİR ŞEY YOK"...Onların"ŞARK MESELESİ"devam ediyor.Türklerinde"GARP MESELESİ"devam ediyor.
SONUÇ;
Mademki "Tarih tekerrürden ibarettir".O zaman O  GARP(Avrupa)Tarihin en derinliklerinden gelen TÜRK ATA buyruğuna kulak verelim."EĞER SINIRLARINIZDA SORUN VARSA,TEK ÇÖZÜM O SINIR TAŞINI DAHA İLERİYE  DİKMEKTİR"AVRUPA(Garp)TÜRK HUN HAKANI(İmparatoru)ATTİLA KAĞAN....
YANİ "SINIRLARDA SIFIR PROBLEM"


 ....Gün gelir Tarih tekerrür eder!!!!
..... 
   Saygılarımla..

   NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE-İNADINA İLELEBET
   25.04.2005
   GülsevEyüboğlu  



"O takdirde asker Mustafa Kemal mavzerini eline alır,fişeklerini göğsüne dizer,bir elinede bayrağını alır Elmadağı'na çıkar,orada tek kurşunu kalıncaya kadar vatanı müdafaa eder.Kurşunlarım bitince bu aciz vücudumu bayrağıma sarar,düşman kurşunlarıyla yaralanır,temiz kanımı mukaddes bayrağıma içire içire tek başıma canımı veririm.Ben buna ant içtim."
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
23 Nisan 1920 TBMM

==================================



-- 
"TÜRK ULUSUNUN DÜZENİNİ BOZMAYA YÖNELEN ÇABALAR BOĞULMAYA MAHKUMDUR.TÜRK ULUSU,KENDİSİNİN VE VATANININ  YÜKSEK ÇIKARLARI ALEYHİNE ÇALIŞMAK İSTEYEN BOZGUNCU,ALÇAK,YURTSUZ VE ULUSSUZ BEYİNSİZLERİN GİZLİ VE KİRLİ EMELLERİNİ ANLAMAYACAK VE ONLARA HOŞGÖRÜ GÖSTERECEK BİR ULUS DEĞİLDİR."              
        EBEDİ BAŞKOMUTAN(BAŞBUĞ)GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder