Bu Blogda Ara

19 Nisan 2012 Perşembe

ERMENİCİLER !!!!VE BU DÜNYADA

Ve artık söylenecek söz kaldımı?
21 Aralık 2011


Kimden: Gülsev Eyüboğlu
Tarih: 23 Aralık 2006 Cumartesi 00:56
Konu: ERMENİCİLER

    ERMENİCİLER !!!!!
    VE " BU DÜNYADA HERKESİN YAŞAMAYA HAKKI VARDA YALNIZ TÜRK'ÜN MÜ YOK"
    Gülsev Eyüboğlu 
.....Boğazlıyan Kaymakamı Kemal bey;sırf işgalcilerin Damat Ferit hükümetine verdiği emir gereği ermeni tehciri sırasında hatalıyım"demediği için 8.nisan 1919 da , düzmece bir tarzda  yargılandı.
10 nisan 1919 günüde Beyazıt Meydanında idam edildi.İdam edilirken yiğitce TÜRK Ulusuna şöyle seslendi.
     "Milletim;yemin ederim ki suçlu değilim.Son sözüm bugünde budur,ahirettede budur.Vatanı işgal ettirenler,işgalcilere yaranmak için beni asıyorlar.Eğer adalet buysa kahrolsun adalet.Çocuklarımı ;soylu Türk Milletine emanet ediyorum.Borcum var,servetim yok,üç çocuğumu millet uğrunda yetim bırakıyorum.Yaşasın Millet."
     Aziz ruhu şad olsun !!!!!
.....Eski Sivas Valisi Dr.Reşit bey ise;mahkemece hakkında çıkarılan tutuklama kararına uymadı ve gidip teslim olmadı.Ancak, İstanbul Hükümeti emriyle aranıyordu.Sonunda Beşiktaş ta Fransız Jandarmaları ve Polisler tarafından sıkıştırıldı,bu hayasız alçakça iftiralarla yargılanıp düşman ilmekleriyle asılmaktansa kendi silahıyla başına bir el ateş ederek, ebediyete şarefiyle gitti.
     Aziz ruhu şad olsun !!!
    Cebinden çıkan mektupta ;
    "Muhafız komutanı ve polis müdürü,bütün şiddet ve kuvvetleriyle beni arıyorlar.Ermeni tazılarınıda peşlerine taktılar.Gaflet ve delalet içindeki hissiz dostlarımda utanmadan teslim olmamı tavsiye ediyorlar.Sonucu karanlık görüyorum.Yakalanıp hükümetin oyuncağı olmamak ve düşmanlarımızın keyfini getirmemek için son anda intihar etmek fikrindeyim.Silahımı yanımdan ayırmıyorum ve mermiyi namluda tutuyorum.Hayatın bence değeri kalmadı.Milletime son vazifemi yapıp,hayatımın geri kalanını sizinle geçirmek isterdim.Ancak ne çareki istenilen olmuyor.Ailemi milletim için ihmal ettim.İstikbalinizi düşünemedim.Haince iftiralarla;ermeni malıyla zengin olmuş olarak suçlanıyorum.Halbuki hiçbir servetim yok ve ailemi geçimden aciz bırakıyorum.Bu da kaderin acı bir cilvesi olsa gerek."
.....Ermeni tehcir kanununu çıkaran Talat Paşa da;"Kim ne derse desin,ben yaptığım şeyi çok iyi biliyorum.
Biz Türkler yaşam ve ölüm harbine tutuştuk.Eğer o sıralarda Rus Ordusuna mağlup olsaydık,bugün Anadoluda,Türk parmakla gösterilecekti.O zaman mağlup olmadık,yaşam hakkımızı tahkim etmek bir vazife idi.Ben bu vazifeyi yaptım.Belki bugün herkes bana levmedecektir.Fakat bir zaman sonra,Türkler benim ismimi hayırla yad edeceklerdir.Bu işte kimsenin mesuliyeti yoktur,bütün mesuliyet benimdir.Bu dünyada herkesin yaşamaya hakkı varda yalnız Türk'ünmü yok."
....Onlar,Vatanları için kendilerini feda eden Kahramanlardan sadece üçüdür !!Daha nice nice Kahraman,Asaletli,Yiğit Ecdadlarımız vardır;TÜRK Yurdu için yaşamlarını nice nice fedakarlıkla feda eden !!   
    Kendilerini adadıkları Türk Milletinin yüreğinde hep var olacaklar.Aziz Ruhları önünde saygıyla diz çöküyorum.
    Ancak görülüyor ki o günün Ermenicileriyle,bugünün Ermenicileri de aynı gaflet delalet ve hıyanet içindeler.
    Umuyorum ki TÜRK Milleti yeniden "YA İSTİKLAL YA ÖLÜM"parolasıyla topyekün TÜRK düşmanlarına(dışardaki-içerdeki)karşı yeniden VATAN Savunmasına mecbur bırakılmaz !!
   Saygılarımla
   23 Aralık 2006
   NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE-İNADINA SONSUZA KADAR
   Gülsev  Eyüboğlu 
  




--============================================================================================= 
"Bundan öte  Mertlik Er Meydanları'dır.
Ya çalarsın Kılıcı Mertlik adına,
Ya verirsin Boynunu Kılıç altına.."
 
Bir MenTÜRK
Saygıyla
G.Eyüboğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder