Bu Blogda Ara

10 Mayıs 2012 Perşembe

TÜRK ANASINDAN ÖĞÜT......!


TÜRK ANASINDAN ÖĞÜT
 
TÜRK
BEN SENİN ANAN
 
Oğuz Han'ın aşık olduğu
Işıklar içinde bulduğu
Göklerden gelen
Ay Yüzlü Kız....
Oğuz Han'a üç oğul verdim
Güneş...Ay..Yıldız !
BEN SENİN ANAN
 
Yine Oğuz Han'ın Aşık Olduğu
Göklerden Gelen
Gök Gözlü Kız
Oğuz Han'a üç oğul verdim
Gök..Dağ..Deniz !
BEN SENİN ANAN
 
TÜRK
Doğurdum Seni Tanrı Dağlarında
Büyüttüm Seni hep Ateş Hatlarında
Salladım Beşiğini Orta Asyalarda.
 
TÜRK
BEN SENİN ANAN
 
Korudum Seni Pençelerimle
Acun Varolduğundan Bugüne
Doğurdum Yoğurdum Seni
Kanımla Canımla...
 
TÜRK
BEN SENİN ANAN
 
Sana Verdiğim KAN
Aldır..Albayraktır.
Sana Verdiğim CAN
Topraktır..Kutsal VATAN
 
TÜRK
BEN SENİN ANAN
 
Unutma...Unutturma !
Tomris,Alp Er Tunga
Tonyukuk,Çüçi,Bilge Han
Attila,Tunguz,cengiz Han
Boğaç,Kökböri,Turhan
Selçuk,Alparslan,Kılıçarslan
Ertuğrul,Osman,Orhan
Bayazıt,Timur,Babür
Hülagü,Çağatay Han
Fatih Yavuz Kanuni..
 
VE...........
Tümünün Pençesi !
Gök Gözlü Bozkurt
Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK.
Hepsi Senin ATAN !
Onlarıda doğuran BEN.
 
TÜRK...
BEN SENİN ANAN
 
Çıkırma Hiç Ussundan
EBEDİ BAŞKOMUTANIN
BAŞBUĞUN  ODUR..
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK !
Onun Yolundan Başka
GİDECEĞİN YOL YOKTUR....
 
TÜRK...
BEN SENİN ANAN...
 
Yazan.....Gülsev Eyüboğlu 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder