Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2012 Perşembe

TÜRK ANALARINA SORDUNUZ MU ?


*      TÜRK ANALARINA SORDUNUZMU...???????* 
        
       10 Aralık 2007
*      Gülsev Eyüboğlu 
*       * 
*      "Hadi gel küçüğüm dağlara kar yağdı,oralarda üşüyorsun gel ananın 
kucağına" Yasası çıkarılıyor.TCK nın 221.maddesi dahada geliştirilecekmiş.* 
*        Çiyan yavrularını(pkk) dağdan indirme planına muhalefet"silah 
bırakmaya davet ediyorlar"diyormuş.Aynı muhalefet 221.madde çıkarılırken 
neredeydi?Uygar ülkelerde(AB D) zina diye bir suç yoktur diyerek ortalığı 
ayağa kaldıran muhalefet veled-i zina tohumlarına  "hadi gel eve dön" 
çağrılarına ses çıkarmadı ama. * 
*       Meydanlarda birbirlerine "yağlı urgan"atanlar,bilmiyorlarmıydı  "eve 
dön katilim"çağrısını?Şimdi ne bu şiddet?* 
*       Geçiniz artık geçiniz.* 
*       Bu ne biçim iştir?Yeter artık yeter.Binlerce TÜRK ANA sı kutsal 
VATAN toprağına koyduğu evladının,kardeşinin,eşinin toprağını "SEN 
KOKUYORSUN OĞUL"diye öpüp koklarken..ne demek şimdi bu?Ne demek? * 
*       Mütareke basını ballandıra ballandıra anlatıyor yine her zaman ki 
aymazlığıyla.Neymiş efendim çiyan yavrularının(pkk)nın eyleme karışmamış 
mensuplarını dağdan indirip anasının kucağına koyma hazırlıkları 
yapılıyormuş.NASIL YANİ?* 
*       Bu veled-i zinalar dağa niçin gidiyorlar?TÜRK Askerine,TÜRK 
Polisine,TÜRK gencine kurşun sıkmak,yollarına mayın 
döşemek,caddelerine,sokaklarına A4-C4 patlayıcıları koyup TÜRK ü paramparça 
etmek için yetiştirilmek üzere çıkıyorlar.Kendi istekleriyle 
gidiyorlar.Anlaşılan birileri bu dağa çıkma sefilliğini hadi canım çoğu 
piknik yapmaya gitmiştir diyemi algılıyor?* 
*       Bu sefilliğin eğitimini almıyormu bunlar?Ne demek şimdi ben eyleme 
katılmadım dedimi tamam suçsuzdur hükmünü vermek?NASIL BİLİNECEK SUÇSUZ 
OLDUĞU?NASIL BİLİNECEK KAÇ ŞEHİDİMİN KATİLİ OLMADIĞI? * 
*        NE DEMEK BEN EYLEME KATILMADIM DİYENLERİ ANASININ KUCAĞINA KOYMAK?* 
*        EVLADININ TOPRAĞINI ÖPEN TÜRK ANALARINA SORDUNUZMU?* 
*        "Kanlı teröre bulaşmamış"olanları dağdan 
indireceklermiş.Nasılayrıracaksınız peki?Kim karar verecek bu kanlı 
katil değildir diye?Kim karar 
verecek?* 
*        Yoksa aşağıdaki beyanatları verenlermi?* 
*       1-1992 Hans Dietrich Gensher;Biz Yugoslavya da yni bir model 
oluşturduk.Türklerde;kürtlerle buna benzer bir model üzerinde 
anlaşmalıdırlar.* 
*       2-27 mayıs 1999 Fransız Kültür Bakanı Jack Lang:AB yanlızca ekonomik 
çıkarlar ve düzenlemelerden ibaret değildir.Demokrasi ve insanlığa 
verdiğimiz değerleri dışarıdada savunacağız.Gelecekte ve gerekirse 
bugün,Kosovada yaptığımız gibi kürt halkını savunup koruyacağız.* 
*       3-Şubat 1999 ABD Senatörü Temsilciler Meclisinde konuşuyor:Türk 
Devletinin,kürdistana gönderdiği askeri güç,slobodan miloseviç in Kosovaya 
gönderdiği güçten daha fazladır.Kürdistan da Kosovadan daha çok insan 
öldürülüyor.Umuyorum ki ABD kürtlerin korunması için daha açık ve daha katı 
bir tutum izler.Türkiyedeki kürtlerin korunması için ABD askeri güç 
kullanarak devreye girmelidir.* 
*       Yoksa sınırlarımıza gelip dayanan ABD devreyemi girdi?Kahraman TÜRK 
ORDUSU aylardır yığınak yapıyor.Tanklarını,balistik füzelerini her şeyden 
önemlisi Subayından erine tüm aslanlarını yiğitlerini akın akın fırtınalar 
gibi dağlara taşlara ovalara yaydı.Tanrım sen onları koru.TÜRK ORDUSU na 
sütlerimiz helal olsuuunnn...* 
*      Yoksa benim ORDUM tüm şerefsiz çiyan tohumlarını imha ediyor 
da,birileri ki o birileri(bu şerefsiz çiyanlara özgürlük savaşçıları 
diyordu) görüyorsunuz AB parlementolarında gezdiriyor 
onları.Özgürlüksavaşcısı piçlerinin yokolmasındanmı korkuya kapıldı? 

*      Onlara dağlar taşlar ovalar mezar olacak.Verecekler oluk oluk 
akıttıkları TÜRK kanlarının hesabını.Şehit olan tüm bu yiğitler TÜRK ün 
gelecekleriydi.Onları biz TÜRK ANA ları TÜRK DEVLETİ için doğurduk,yoğurduk. 

*      O çiyan tohumları kahpe pkaka(kürdistan işçi partisi)lıların eyleme karışmamış mensubu 
yoktur.Hepsi eli kanlı 
katildir.Katilleri analarının kucağına çağırmadan önce TÜRK ANALARINA 
SORDUNUZMU???????* 
*      Yazımı;Başbuğ(Başkomutan)Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ümüzün 1 Kasım 
1937 tarihinde TBMM açılışındaki nutkuyla tamamlıyorum.* 
*    "ORDU,TÜRK ORDUSU :* 
*       İşte bütün milletin göğsünü inanç ve gurur duyguları ile kabartan 
ŞANLI AD.* 
*       Onu,bu yıl içinde kısa aralıklarla iki kere büyük birlikler halinde 
yakından gördüm.Trakya ve Ege büyük 
manevralarında..Disiblinini,enerjisini,subaylarının bilgili gayretini,büyük 
komutan ve generallerimizin yüksek sevk ve yönetim yeteneklerini 
gördüm.Derin kıvanç duydum,takdir ettim.* 
*      Ordumuz,TÜRK birliğinin,TÜRK kudret ve yeteneğinin,TÜRK 
Vatanseverliğinin çelikleşmiş ifadesidir.* 
*      Ordumuz;TÜRK Topraklarını ve TÜRK idealini gerçekleştirmek içn 
sarfetmekte olduğumuz planlı çalışmaların,yenilmesi olanaksız 
TEMİNATIDIR."........* 
** 
*saygıyla 
Gülsev Eyüboğlu 
*NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder