Bu Blogda Ara

27 Eylül 2014 Cumartesi

BEN FERACE'Mİ ,Allı,pullu,fırfırlı İSTERİM(!)..Ya da Hülle EĞİTİM'e geçiş..!!

BEN FERACE'Mİ Allı,pullu,fırfırlı İSTERİM(!)..Ya da Hülle EĞİTİM'e geçiş..!

27 Eylül 2014, 16:28
Eee artık BİZ Kafir(!)TÜRK Kadınları;

Demokratikleştiriliyoruzz,yüz yıl önce ki medeni  hallerimize geri getiriliyoruz !
Ayy yanlış dedim ilerüü hallerimize döndürülüyoruz.Müjdelerr olsunnn !!
Öncelikle okullarda başlatıldı""İlerüü Ferace Demokratikleşme"Paketi ile
Hülle Eğitime geçiyoruzz..
Vuuuuuu Müjdeler olsunn (!)DA yalnız bir çekingem var !
Askeri Liselerde Kİ ,Yiğit KIZlarımız ne olacak ????
Aaa eveettt çookk "ÖZEL "ce bu  sorun çözülür,tıpkı ORDU Evleri sorunu çözüldüğü gibi..
Pek yakında çook "ÖZEL" MÜJDE oldukca cici yandaş TV.lerde yayınlanır..!


".Bakanlar Kurulu'nun "Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelikte" bazı maddelerin değiştirilmesini öngören kararı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

YÖNETMENLİKTE DEĞİŞEN MADDE

Yönetmenliğin 4, maddesinin değiştirilen (d) bendi şu şekilde oldu: "Okullarda yüzü açık bulunur; siyasî sembol içeren simge, şekil ve yazıların yer aldığı fular, bere, şapka, çanta ve benzeri materyalleri kullanamaz; saç boyama, vücuda dövme ve makyaj yapamaz, pirsing takamaz, bıyık ve sakal bırakamaz"

"Eee pek tabiidir ki,BİZ Kafir TÜRK Kadınları da kız çocuklarımıza uyum sağlamak ve ilerüü Ferace haklarımıza bir an evvel kavuşmak için hazırlık yapmalıyız dimi ya (!)

Ama önce Hülle Eğitime geçişin değiştirilen 4.Maddesinin (d)bendini irdeliyelim mi ?
Okullarda yüzü açık bulunur,"şimdilik "kelimesi daha sonra eklenecek herhalde ..
Siyasi sembol içeren simge,acep ne ola ki ???TÜRK Bayrağı,ATATÜRK simgeleri Mİ ?
Şekil ve yazıların yer aldığı fular,ayyy  ben embesil olduğum için çözemedim :))
Saç boyama...?????Ayol Türban takılacağına göre saç boyama hakları ihlalidir bu(!)!!!!

Eeee şimdiiii biz TÜRK Kadınları;ilerüü Ferace haklarımızı bir an evvel elde etmek için neler yapmalıyız ?
Ay kızlarr ben şahsen nacizane düşüncelerimi aktarıyorum..
Öncelikle yüz yıl önceki medeni kıyafetleri inceliyorum(!)
Ama bugünlere de uyarlamak gerek dimi ya ....
Çook heyecanlıyımmm çoookk..
Ayy ne renkli bir yaşama döndürülüyoruzz..
Sus beynim ne öyle beynimin etini yiyorsun vır vır vır öfke içinde..
Bana ne bana ben "Ferace demokratikleşme"haklarımı kullanacağım:)))BEN FERACEmi,ALlı pullu fırfırlı isterimmm..
Ne diyorsun,renkli çarçaf günah MI ?Aaa ALO FETVA mı var yoksam ?
Olmazzz bu kesinlikle insan haklarına aykırı olur ve AİHM taktanak el koyar..
Hee oyle,hani TÜRKİYE tüm AB Uyumları tamamladıydı..
Höllük höllük çiyak çiyak uyum uyum içinde çöze çöze..

Bak şimdi !!Aaaa Fesatlık yapma Beynim..
Hani yüzyıl önceki ilerüü haklarımıza kavuşturuluyoruz,bu ne şimdi ?
Her ilerüü demokratikleşmeye karşı çıkıyorsun sende !

Kızlar haydi tiz zamanda rengarenk kumaşlarımızı alalalım..
Dallı,güllü,allı,pullu,puanlı..
Ayy doğru ya TÜRK Tekstil Sanayi yokedildi ,kimlerin kumaşlarıyla FERACElerimizi dikeceğiz :(((
Haaa unuttum doğru ya Ekonomik Globalleştiydik !

Ellerimizde fırfırlı şemşiyelerimiz,
Üsküdar'a gideriken aldı da bir yağmur,Katibiminin sedresi,Telgrafın telleri..
Ayyy Kadınları seslerini asla Erkekler duyacak şekilde çıkarmıyacaklardı..
Neyse bizler de mırıl mırıl söyleriz şarkılarımızı :))
Ne o Beynim;şaşkınlık ve öfke içndesin :))
Benim bu kadar tiz "İlerüü Demokratik Ferace"Haklarına uyum sağlıyacağımı düşünmüyordun dimi ..
Çatla da patla,Ohh canıma değsin :))

Yaşasınnn Hülle Eğitim'e geçiş(!)Sindire sindire taa ANA Okullarına kadar !!


BEN anlamamm"BEN FERACE'Mİ AL'lı,pullu,fırfırlı İSTERİMM..
İlerüü FERACE Haklarımız engellenemez..

İŞTE O KADAR...!

Ayy Beynimm bırakmadın beni,şurada bi Dem-O-gratik yazı yazmaya ha !

Bütün duyularımı öfke içinde kilitledin,yetmedi ha bire TUUUUU,TUUUU diye
HÜLLE Eğitime geçiş"İlerü FERACE Demokratik"hakkıma tükürüyorsun..(!)!!!!!
Sen şimdi bana ALlı,pullu,fırfırlı FERACEmide giydirmezsin..
Bana ne bana nee,BEN anlamam..
"BEN FERACE'Mİ AL'lı,pullu,fırfırlı İSTERİMM"

Saygılarımla
Gülsev EYÜBOĞLU
27 Eylül 2014



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder